GFM’s Marketing team – a.k.a Marvenger – is calling for Digital Marketing Strategist from every universe.
In this role, you will work directly with Marketing Director in driving digital marketing initiatives as part of the overall marketing strategy and plan.
On a day-to-day basis, your job is to monitor digital channels including website, social media network and advertising channels/tools to ensure the company’s marketing & communication and business goals are achieved.
—
Team Marketing GFM – a.k.a Marvenger – chiêu mộ Digital Marketing Strategist từ mọi vũ trụ.
Với vị trí này, bạn sẽ làm việc trực tiếp với Giám đốc Marketing để thực thi chiến lược Digital marketing, bám sát vào kế hoạch tổng thể toàn Bộ phận.
Giám sát, quản lý các kênh digital bao gồm nhưng không giới hạn website, các kênh mạng xã hội và các kênh/công cụ quảng cáo nhằm đảm bảo hoàn thành mục tiêu tiếp thị, truyền thông và kinh doanh của công ty.
The perfect fit for this position should be:
A developer: You’re passionate about developing new strategy or making plans and you enjoy bringing those to life. Crazy ideas accepted!
A creator: Regularly update content on all channels in order to deliver consistent communication message and information. It’s definitely a great advantage if you also own some design skills to perfect your copywriting pieces
An advertiser: Responsible for Digital campaigns optimization and cost effectiveness. Advetising is insanely competitive in this chaos universe, so we need someone tough enough to handle this issue.
An evaluator: Analyze, evaluate and report digital channels’ performance. Numbers speak for themselves, and we know it.
—
Mô tả công việc cụ thể:
Lập kế hoạch: thiết lập chiến lược và phát triển kế hoạch, biến ý tưởng thành hành động. Kể cả những ý tưởng điên rồ nhất cũng sẽ được xem xét và đánh giá tính khả thi.
Sáng tạo: cập nhật nội dung trên tất cả các kênh truyền thông, đảm bảo tính nhất quán về mặt thông điệp và hình ảnh thương hiệu. Biết sử dụng các công cụ thiết kế cơ bản là một lợi thế lớn.
Quảng cáo: Tối ưu quảng cáo cho các chiến dịch và đảm bảo quản lý ngân sách hiệu quả trong vũ trụ quảng cáo đầy biến động bất thường này.
Báo cáo: Phân tích, đánh giá và báo cáo hiệu quả hoạt động của các kênh truyền thông số.
Cuối cùng nhưng không kém phần quan trọng, chúng mình đang tìm kiếm một đồng đội thân thiện với môi trường, vui tính như gen Z, yêu đồ ăn hơn deadline và “khùng khùng” thì càng tốt.
Last but not least, it would be nice to work with a friendly, funny, food-loving and lunatic teammate.
If you want to join Marvenger (it’s us, Marketing team), you need to equip with:
– Good understanding of digital environment and audience behavior. Always keep up-to-date with social trends.
– Passionate attitude to marketing and digital.
– Well-developed interpersonal skills, organized, structured thinking, detail & action-oriented.
– Fluent English is a plus, a bit Mandarin would be nice.
—
Nếu bạn thấy phù hợp và muốn gia nhập hàng ngũ Marvenger của GFM, bạn cần trang bị:
– Một cái đầu lạnh với kiến thức và kinh nghiệm thực chiến trên môi trường kỹ thuật số. Có thể bắt trend, cũng có thể tự mình tạo trend.
– Một trái tim nóng đam mê học hỏi, muốn phát triển trong lĩnh vực marketing, đặc biệt là digital.
– Giao tiếp lưu loát, ngăn nắp gọn gàng, tư duy hệ thống, có tổ chức, chú ý tiểu tiết và lời nói đi đôi với hành động.
– Tiếng Anh lưu loát là một lợi thế, thêm một chút tiếng Trung là cực phẩm.
At GFM, you will:
– Work 5 days a week, weekend off;
– Have a competitive remuneration offer with attractive salary, bonus and welfare policies: 13th salary bonus, salary increasement evaluation every 6 months, other additional allowances…;
– Join the premium Insmart’s insurance and have the right to register for your relatives with equivalent cost;
– Join annual health check program; monthly team-outing, annual teambuilding and sponsored trip according to GFM’s business performance;
– Get funding for professional training courses.
Không yêu cầu
Thỏa thuận theo năng lực
31/12/2023
> 10,000,000 VNĐ
12/08/2022
2 năm
Thỏa thuận
28/02/2025
1-2 năm
Thỏa thuận
31/12/2023
Không yêu cầu
Cạnh tranh
31/12/2023
Không yêu cầu
Thỏa thuận
31/12/2023